Support CookPerfect Intelligent & Digitalt stegetermometer

Vores kundeservice har højeste prioritet

Vores support team er klar til at yde service 24/7

CookPerfect Kundesupport

Vores CookPerfect support team er altid til rådighed. Vi garanterer et svar indenfor 24 timer – også i weekenden. 90% af svarene vil være indenfor 2 timer.

For generelle forespørgsler og salgsrelaterede spørgsmål kontakt os på: info@cookperfect.com

For produktrelaterede spørgsmål kontakt os på support@cookperfect.com. 

CookPerfect’s produkter er altid producerede efter de højeste kvalitetsstandarder, og vores mål er, at produkterne er så simple at bruge som muligt.

Vi anbefaler at gennemse vores instruktionsvideoer. Både som input til korrekt installation og opsætning af CookPerfect, men også som introduktion til, hvor simpelt det er at opnå den perfekte tilberedning med CookPerfect Intelligente Stegetermometer.

Manualer på andre sprog kan findes længere nede på denne side.

Instruktionsvideoer

Se vores instruktionsvideoer så du lærer hvor nemt det er at opsætte og tilberede det perfekte måltid med CookPerfect stegetermometer. 

Quick start

Placering af termometer

Guided tilberedning

Unboxing

Indstil alarmer

CookPerfect med 2 termometre

Brugermanualer på forskellige sprog

Vælg mellem nedenstående muligheder for at downloade brugermanualen på dit foretrukne sprog

Dansk

English

Deutsch

Francais

Svenska

Norsk

Troubleshooting:

Min CookPerfect App vil ikke forbinde til receiveren, hvad er problemet?

Hvis linket til instruktionsvideoen ovenfor ikke hjalp, er her nogle forslag til at afhjælpe problemet:

  • Sikre at din enhed understøttes af CookPerfect App: iOS 9.3+ eller Android 5.0+
  • Sikre at din enhed understøttes af Bluetooth 4.0+ (BLE)
  • Sørg for at din Bluetooth er tændt
  • Hvis du bruger en Android-enhed, sørg for at din Lokation indstilling er tændt
  • Når sensoren tilsluttes receiveren, skal det blå center LED blinke blåt. Hvis det ikke sker, så prøv at skifte batterier og forsøg igen
  • Når sensoren tilsluttes receiveren, skal det blå center LED blinke blåt og når der skabes forbindelse til App’en, lyser center LED’en konstant blå. Hvis der ikke opnås forbindelse prøv følgende:
    • Tag batterierne ud af receiveren og afinstaller CookPerfect App’en fra din mobilenhed eller tablet. Isæt batterier, installer App’en igen og forsøg at skabe forbindelse igen
    • Hvis der stadig er problemer med forbindelsen - prøv at skifte til nye batterier og forsøg igen

Hvis ingen af disse forsøg virker på problemet, kan du kontakte os på: support@cookperfect.com.

Jeg har tidligere brugt min CookPerfect, og nu vil den ikke forbinde til App’en:

Hvis batteriniveauet er for lavt i receiveren, bliver den ustabil, hvilket kan resultere i at enheden mister forbindelse til App’en. Selvom center LED’en blinker blåt, når sensoren er forbundet og lyser blå, når App’en åbnes, kan der stadig være problemer med at skabe forbindelse. App’en giver besked, når batteriniveauet er for lavt, og batterierne skal skiftes. Skift batterierne og prøv at forbinde igen. Hvis ikke det løser problemet så kontakt os på: support@cookperfect.com.

Den trådløse rækkevidde er reduceret og virker ustabil:

Hvis batteriniveauet er for lavt, bliver receiveren ustabil, hvilket giver en ustabil forbindelse mellem receiver og App. App’en giver besked, når batteriniveauet er for lavt, og batterierne skal skiftes. Skift batterierne og prøv at forbinde igen. Hvis ikke det løser problemet så kontakt os på: support@cookperfect.com.

Jeg har en Android enhed og kan ikke forbinde til App’en?

Sørg for at Lokation-funktionen er slået til. Android systemet er designet således, at en Bluetooth enhed kun findes og tilsluttes, hvis Lokation-funktionen er slået til.

Min CookPerfect vil ikke tilslutte til min iPad2?

Selvom iPad2 opfylder minimumskravet om iOS 9,3+, understøtter dens hardware ikke Bluetooth Smart (også kaldet Bluetooth low Energy).

Lufttemperaturen, der måles, stemmer ikke overens med temperaturen der måles i min grill eller ovn?

Det er normalt, at CookPerfect måler en anderledes lufttemperatur end hvad din grill eller ovn viser. Der er nogle hovedårsager hertil:

  • Når kød tilberedes, vil kødets overflade (hvor CookPerfect måler lufttemperaturen) have en lavere temperatur end den resterende lufttemperatur i grillen eller ovnen. Dette skyldes kødets koldere temperatur, der køler luften omkring kødet.
  • CookPerfect måler den faktiske temperatur kødet er udsat for, og ikke temperaturen grillen eller ovnen er indstillet til.
  • Lokale målinger i en grill eller ovn kan variere væsentligt, hvormed aflæsningen CookPerfect viser kan variere, alt efter hvor sensoren er placeret.
  • I de fleste grill måles lufttemperaturen i låget af grillen. Her kan temperaturen være væsentlig anderledes end luften omkring kødet, eller den direkte varme kødet påvirkes af fra gassen eller kullene. Dette skyldes, at den varme luft stiger op i låget og måles højere end omkring kødet. Ligeledes kan temperaturen lige over en varmekilde være meget højere end der måles omkring kødet, og der vises som lufttemperatur i App’en.